INGYENES KISZÁLLÍTÁS 14.980 FORINT FELETT! 

 

RENDELÉS

Hogyen fizethetek?

A fizetés történhet utánvéttel vagy bankkártyával simplepay rendszeren keresztül. Az utánvétnél a megrendelést a csomag átvételekor egyenlítheted ki a futárnál.

Mi az megrendelési szám?

A megrendelésről automatikusan egy visszaigazoló e-mailt küldünk, ebben található meg a rendelésszám. Ez segít beazonosítani a rendelésedet. Erre hivatkozva tudod módosítani vagy törölni rendelésed.

Miért nem kaptam visszaigazolást a rendelésról?

Minden megrendelésről automatikusan küldünk visszaigazoló e-mailt. Ha nem találod, először ellenőrizd a spam, illetve a promóciók mappát. Előfordulhat az is, hogy hibásan adtad meg az e-mail címed, vagy tárhely hiány miatt nem érkezik meg az e-mail. Ilyen esetben küldd el a rendeléskor megadott nevet az info@mobilwow.hu címre, hogy megnézzük a megrendelést.

Hogyan tudom rendelésem törölni vagy terméket törölni a rendelésből?

Írj egy levelet az info@mobilwow.hu címre, hogy miért szeretnéd töröltetni a rendelést. A levél tartalmazza a megrendelési nevet, a rendelésszámot, ill. / vagy a töröltetni kívánt termék pontos paramétereit. A rendelés a megrendelés teljesítéséig módosítható, tehát a megrendelés a feldolgozás megkezdéséig módosítható, illetve mondható le.

Mikor kapom meg a számlát?

A számlát elektronikus formában küldjük meg a rendelésnél megadott e-mail címre, a csomag feladást követően.

Hogyan követhetem nyomon a rendelésemet?

A megrendelés státuszairól e-mailt küldünk. Amennyiben mégis kérdésed, kérésed lenne a rendeléssel kapcsolatban, írj egy e-mailt az info@mobilwow.hu címre, mely tartalmazza a megrendelési nevet és a rendelésszámot. Ha a rendelésed már a futárszolgálatnál van, megküldjük neked a csomagod számát. Ezt a számot írd be a futárszolgálat honlapján található csomagkeresőbe.